Threads هیچ برنامه ای برای جایگزینی X به عنوان فید اخبار فوری شما ندارد

این ممکن است برای کسانی که از X فرار کرده اند و امیدوار بودند که Threads این شکاف را پر کند، ناامید کننده باشد. واقعیت ساده این است که X، با تمام ایراداتش، یکی از بهترین راه‌ها برای همگام شدن با اتفاقات جهان است.

واکنش ها به آن بیانیه اخیر متفاوت بود. برخی از تصمیم برای حفظ این پلتفرم “بدون نمایش” و مکانی غیر بحث برانگیز که می توانند به آنجا فرار کنند، جشن گرفتند و تشویق کردند. در عوض، برخی دیگر، شرکت را متهم کردند که رویکردی بی‌درنگ و ایمن را در تلاش برای بحث‌برانگیز باقی ماندن، در حالی که تنها چیزی که کاربرانشان می‌خواهند راهی برای ردیابی اخبار لحظه‌ای است، در پیش گرفته است.

این سمت توسط رئیس اینستاگرام، آدام موسری، چندین بار در این پلتفرم تایید شد. اخیراً، موسری در یک رویداد سازنده شرکت کرد و در آنجا افکار خود را در مورد تغییر پلتفرم به مکانی با محوریت اخبار به اشتراک گذاشت، با تکیه بر تجربیات خود از کار برای فیس بوک و تکیه شدید به اخبار در طول مدت حضورش در آنجا.

ما ضد اخبار نیستیم اخبار به وضوح در حال حاضر در موضوعات است. مردم می توانند اخبار را به اشتراک بگذارند. افراد می توانند حساب هایی را که اخبار را به اشتراک می گذارند دنبال کنند. ما هم قرار نیست جلوی هیچکدام را بگیریم. اما، ما همچنین قصد نداریم اخبار را در پلتفرم تقویت کنیم. انجام این کار با توجه به بلوغ پلت فرم، جنبه های منفی بیش از حد امیدوار کننده و مخاطرات بسیار خطرناک خواهد بود. – موسری

  نخست وزیر پاکستان: توافق تهران-ریاض نتایج برد-برد در منطقه دارد

باید دید آیا موضع فعلی در مورد تقویت اخبار تغییر می کند یا خیر. Threads یک بازیکن نسبتاً جدید در فضای رسانه های اجتماعی است و به نظر می رسد این شرکت در حال حاضر تمام تلاش خود را برای افزودن ویژگی های بیشتر درخواستی کاربر به کار می گیرد، به جز اخبار بلادرنگ.

منبع: https://www.phonearena.com/news/threads-will-not-amplify-news-on-the-platform_id151579

اگر انتظار داشتید Threads توسط اینستاگرام جایگاه X (توئیتر سابق) را به عنوان فید خبری شما بگیرد، دوباره فکر کنید. برنامه این شرکت در حال حاضر این است که تاپیک ها را به عنوان یک فضای خصوصی برای کاربران برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیک و خانواده خود بدون بمباران اخبار و سیاست حفظ کند.

علاوه بر این، کسب‌وکارهایی مانند نشریات خبری و موارد مشابه، ممکن است تمایل داشته باشند که رشد را در پلتفرم دنبال نکنند. ترس از اینکه فرصت کمتری برای دسترسی به کاربران با اخبار و اطلاعیه های خود داشته باشند، ممکن است به عامل اصلی تصمیمات بازاریابی آنها تبدیل شود.

رسیدگی به این نگرانی ها، موسری تصریح کرد که نظرات قبلی او به این معنی نبود که Threads ضد اخبار خواهد بود. علاوه بر این، او اذعان کرد که هیچ راهی برای جلوگیری از انتشار اخبار در داخل پلتفرم وجود ندارد، چیزی که شرکت هیچ تلاشی برای انجام آن انجام نمی‌دهد، درست مانند اینکه تلاشی برای تقویت آنها نخواهد کرد.