Threads اینستاگرام پس از راه اندازی پنج روز پیش، نزدیک به 100 میلیون مشترک دارد
به روش واقعی ماسک، به نظر میرسید که سقف تعداد توییتهایی که مشترکین روزانه میتوانستند مشاهده کنند، خودسرانه تصور شده بود و سپس در همان روز افزایش یافت. شما نمی توانید ایلان را به خاطر تلاش از راه های متعدد برای کسب درآمد از توییتر سرزنش کنید. به هر حال، حتی برای یکی از ثروتمندترین مردان جهان، 44 میلیارد دلار پول زیادی است که صرف یک خرید آن می شود. اما بی ثباتی دوران سلطنت ماسک باعث شده تا رقبا و تبلیغ کنندگان احساس کنند که توییتر آسیب پذیر است.
اگر پیشنهادی دارید که پستها را در Threads چه نامی بگذاریم، با گذاشتن نظر در کادر زیر به ما اطلاع دهید. و به خاطر داشته باشید که از آنجایی که برای اشتراک در Threads به یک حساب اینستاگرام نیاز دارید، اگر حساب Threads خود را حذف کنید، اکانت لینک شده اینستاگرام شما نیز خداحافظی می کند. نگویید ما به شما هشدار ندادیم.
برای اشتراک در Threads، میتوانید این برنامه را از فروشگاه برنامه مناسب دانلود کنید اپ استور برای کاربران آیفون، و پلی استور برای کاربران اندروید. از شما خواسته می شود که با اکانت اینستاگرام موجود خود وارد شوید. قبلاً تعدادی مشترک قابل توجه وجود داشته است. 9to5Mac می گوید که Apple News، Apple Books، Apple Music، Shazam و Beats by Dre برای حساب های Threads ثبت نام می کنند. همچنین می گوید که عرضه کننده فست فود وندی و برخی افراد مشهور نیز در Threads مشترک شده اند.
جالب اینجاست که هیچ کلمه رسمی در مورد اینکه پست در Threads چه نامیده شود وجود ندارد. در توییتر، هر پیام یک توییت نامیده میشود و برخی پیشنهاد میکنند که از آن به عنوان نامی برای پستها در Threads نیز استفاده شود. دیگران پیشنهاد کردهاند که آنها را نخ بنامند، اما موضوع قبلاً به معنای مجموعهای از پستهایی است که توسط یک مشترک در یک پلتفرم رسانههای اجتماعی آغاز شده است. یک پیشنهاد این بود که آنها را “Zucks” بنامیم که به مدیرعامل متا مارک زاکربرگ ارجاع می دهند. با این حال، حتی اگر زاکربرگ کمتر از ماسک منفور باشد، او عموماً در بین عموم مردم محبوب نیست.
مارک زاکربرگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران متا، زمانی که تعداد مشترکان به 70 میلیون نفر رسید، پستی را منتشر کرد که پاسخ به پلتفرم جدید “خیلی فراتر از انتظارات ما” بوده است. و در حالی که هیچ چیز کسی را از داشتن اشتراک در توییتر و Threads باز نمیدارد، مهمترین اطلاعات این است که آیا تعداد پستها در Threads بیشتر از تعداد توییتها در توییتر است یا خیر.
در حالی که Threads هنوز شروع به پذیرش تبلیغات نکرده است، در نهایت این کار را انجام خواهد داد. یک سوال مهم این است که آیا تبلیغکنندگانی که پس از به قدرت رسیدن ماسک، توییتر را کنار گذاشتند، تصمیم دارند بخشی از بودجه بازاریابی خود را برای ارسال تبلیغات در Threads صرف کنند یا خیر.
زاکربرگ می گوید که واکنش به Threads بسیار فراتر از انتظارات متا بود
بی ثباتی رهبری ماسک، توییتر را آسیب پذیر کرده است
با توجه به شمارش توسط مجله موتور جستجو (SEJ)، پلتفرم جدید رسانه اجتماعی اینستاگرام Threads در حال نزدیک شدن به 100 میلیون مشترک است. Threads برای به چالش کشیدن توییتر طراحی شده است که از اکتبر گذشته توسط ایلان ماسک خریداری شده است. ماسک با رفت و برگشت روی چک مارکها، محیطی ناپایدار در توییتر ایجاد کرده است، به کارمندان اجازه میدهد که بعداً متوجه شدند برای عملیات توییتر حیاتی هستند و اخیراً تعداد توییتهایی را که کاربران میتوانند در یک روز مشاهده کنند، محدود کرده است.
اسکرین شات از Threads در سمت چپ، و Instagram در مرکز و راست
ممکن است تعجب کنید که چگونه SEJ توانست تعیین کند که اینستاگرام متعلق به متا چند مشترک در Threads ثبت نام کرده است. موضوع اینجاست. برای تبدیل شدن به مشترک Threads باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید. و هنگامی که یک حساب Threads باز می کنید، یک نشان موقت در پروفایل اینستاگرام خود با آرم Threads و شماره ای مطابق با شماره مشترک خود خواهید دید. به عنوان مثال، من 58,434,092 امین مشترکی بودم که چند روز پیش به Threads پیوستم. SEJ میگوید که تعداد نشانهای پروفایل اینستاگرام را برای رسیدن به عدد 97 میلیون محاسبه کرده است.