Déjà vu: مشکل صفحه نمایش که بعد از 2 سال در Galaxy S20 ظاهر شد در S21 ظاهر می شود

از آنجایی که گلکسی اس 21 یک گوشی گران قیمت است، کاربران به طور قابل درک ناراحت هستند و خواهان رزولوشن سریع هستند، چه به صورت یک تعمیر جانبی نرم افزاری یا یک تعویض رایگان صفحه نمایش.

سری گلکسی اس 21 در این مرحله دو ساله است. این دقیقاً همان مدتی است که برای تعداد قابل توجهی از سری گلکسی S20 طول کشید برای نشان دادن همین مشکل سامسونگ در اواسط سال 2022 به طور رایگان صفحه نمایش را برای بسیاری از کاربران آسیب دیده جایگزین کرد.
Déjà vu: مشکل صفحه نمایش که بعد از 2 سال در Galaxy S20 ظاهر شد در S21 ظاهر می شود

تصاویر به اشتراک گذاشته شده در توییتر توسط کاربر تارون وتس خطوط صورتی و سبز عمودی را در وسط صفحه نمایش دهید. کاربران آسیب دیده می گویند که گوشی های خود را رها نکرده اند و احتمال آسیب آب را نیز رد کرده اند.

اینکه آیا این شرکت دوباره همان اقدام را انجام خواهد داد، باید دید. در حال حاضر، به نظر می رسد که تعداد کمی از کاربران گلکسی S21 خطوط سبز و صورتی را روی صفحه نمایش خود تجربه می کنند.

از آنجایی که گوشی از گارانتی خارج شده است، در صورتی که سامسونگ از انجام آن به صورت رایگان امتناع کند، مشتریان باید از جیب خود برای تعویض آن بپردازند. این بسیار پرهزینه خواهد بود، زیرا برای تهیه یک صفحه نمایش جدید از سامسونگ حدود 289 دلار نیاز است.

این مشکل پس از به‌روزرسانی ماه می ظاهر شد، بنابراین به کسانی که هنوز آپدیت ماه گذشته را نصب نکرده‌اند، توصیه می‌شود از آن دوری کنند.

من می نویسم تا ناامیدی خود را از به روز رسانی اخیر سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس خود ابراز کنم. این گوشی تلفن رویایی من بود و برای جمع آوری پول برای خرید آن بسیار سخت تلاش کردم. متأسفانه از زمان به روز رسانی، متوجه شدم که یک خط صورتی روی صفحه نمایش من ظاهر می شود و به دنبال آن دو خط سبز وجود دارد. این کار استفاده موثر از تلفن را برای من بسیار دشوار کرده است و من به شدت ناامید هستم.” – Members_SOe878D

  ملاحظات مناسبات پکن - تل آویو