یکی از فروشگاه‌های اعتباری Boost Mobile، نام تجاری پس‌پرداخت Boost Infinite را تبلیغ می‌کند

در ماه دسامبر، Dish Network یک نسخه بتا محدود از سرویس Boost Infinite خود را معرفی کرد. این یک طرح پس‌پرداخت است که برای مکالمه نامحدود، متن و داده مادام العمر، قیمت «دسترسی اولیه انحصاری» 25 دلار در هر خط در ماه را دریافت می‌کند. در طول هر چرخه صورت‌حساب، مشترکینی که بیش از 30 گیگابایت مصرف داده دارند، می‌توانند سرعت داده‌شان کاهش یابد و هیچ امتیاز یا خدمات اضافی بخشی از این طرح وجود ندارد. پس از مدتی تاخیر، دیش اعلام کرد که Boost Infinite اواخر امسال راه اندازی می شود.

Dish می‌خواهد سرویس Boost Infinite با آیفون اپل کار کند

Dish دو شریک خرده فروشی دیگر را برای Boost Mobile اضافه می کند

رئیس دیش، چارلز ارگن، گفته است که آیفون سهم بازار بزرگی در ایالات متحده دارد و اجرای یک تجارت پس پرداخت سودآور در ایالات متحده بدون ارائه آیفون دشوار خواهد بود. Ergen، رئیس Dish Network، اذعان کرده است که Dish در بازاریابی Boost آنقدر تهاجمی نبوده است، زیرا می‌داند زمانی که بتواند به مشتریان Boost شبکه 5G و طرح‌های پس‌پرداخت خود را ارائه دهد، وضعیت اقتصادی کسب‌وکار بهبود می‌یابد.

این تفاوت بین دو برند Boost است. Boost Mobile یک ارائه‌دهنده پیش‌پرداخت است که مشترکین برای خدمات از قبل پرداخت می‌کنند. به طور معمول هیچ قراردادی وجود ندارد و مشترکین اعتباری می توانند برای توضیح نرخ بالای ریزش بخش ها بیایند و بروند. پس‌پرداخت، همان چیزی است که Boost Infinite ارائه می‌کند، مشتریان را با قراردادی که اغلب به تأمین مالی یک تلفن جدید مرتبط است، قفل می‌کند. مشترکین پس پرداخت ابتدا از خدمات بی سیم استفاده می کنند و بعداً پرداخت می کنند.

مطابق با بی سیم شدید، تحلیلگرانی که برای Wave7 Research کار می کنند اخیراً یک صفحه نمایش Boost Infinite را در فروشگاه Boost Mobile در Aurora، کلرادو مشاهده کردند. این سرویس به صورت آزمایشی در آنجا فروخته می‌شود و سخنگوی دیش گفت: «در حال حاضر، Boost Infinite را در یک فروشگاه Boost Mobile به‌عنوان مفهومی فروشگاه در یک فروشگاه می‌فروشیم.» جف مور، مدیر Wave7 می گوید که منابع به او گفته اند که پرتاب گسترده تری در ماه های آینده انجام خواهد شد.
مور همچنین اشاره کرد که خدمات بی سیم پیش پرداخت و پس پرداخت در محله های مختلف رونق دارد. در مناطق یقه آبی، طرح های پیش پرداخت خوب عمل می کنند، در حالی که در مناطق پولی تر، طرح های پس پرداخت تقاضای بیشتری دارند. مور احساس می کند که نام Boost، مترادف با خدمات پیش پرداخت برای سال ها، نباید برای سرویس پس پرداخت مانند Boost Infinite استفاده شود. وی اظهار داشت: به نظر من Boost Infinite نیاز به حضور در محله های سطح بالا با یک برند کاملاً مجزا دارد و من Boost را از آن کنار می گذارم، اما این تصمیم من نیست.

مور در مقایسه طرح نام‌گذاری Dish Network با فروشگاه‌های خرده‌فروشی، گفت که اگر Kmart بخواهد با خرده‌فروشی سطح بالا Nordstrom بپذیرد، “می‌توانید آن را Kmart Elite بنامید و سعی کنید با Nordstrom رقابت کنید، اما این ایده وحشتناکی بود. اگر من بودم. من با Dish Wireless به‌عنوان نام تجاری پس‌پرد خود می‌رفتم و نه Boost Infinite، اما (آنها) از من نپرسیدند.”

اوایل این هفته Dish دو شریک خرده فروشی جدید برای Boost Mobile، Dollar General و Kroger اضافه کرد که 20000 درب جدید برای Boost اضافه می کند. این برند دارای 4500 نمایندگی فروش است و در حال حاضر از طریق Walmart، Target و Best Buy فروخته می شود. روزنامه وال استریت همچنین دیروز گزارش داد که دیش در حال مذاکره با آمازون برای فروش طرح های بی سیم از طریق خرده فروش آنلاین است. با این حال، سخنگوی دیش به این خبر گفت مجله که “در حال حاضر هیچ نوع طرح توزیع یا مشارکتی با آمازون ندارد.”
دیش در حال حاضر حدود 8 میلیون مشترک بی سیم دارد که عمدتاً مشترکین اعتباری هستند که مشتریان Boost Mobile هستند. این رقم در مقایسه با 8.6 میلیون مشترک دیش در سال گذشته، 7 درصد کاهش یافته است. این مشترکین از شبکه های بی سیم AT&T و T-Mobile از طریق نام Boost Mobile استفاده می کنند. برای Boost Infinite، Dish در حال ساخت یک شبکه 5G مستقل (SA) است که از هسته 5G استفاده می کند. این در مقایسه با سایر شبکه های 5G است که به هسته 4G LTE متکی هستند، زیرا فناوری 5G بر روی یک شبکه LTE موجود ساخته شده است.

مور اضافه کرد که برای برندسازی “شما واقعا باید برند پس پرداخت را از برند پیش پرداخت جدا کنید.” وی خاطرنشان کرد که AT&T دارای کریکت برای مشترکین اعتباری است، T-Mobile دارای Metro by T-Mobile برای مشتریان اعتباری است و Verizon به لطف خرید TracFone دارای چندین برند است. Sprint سرویس پیش پرداخت Boost Mobile خود را از خدمات پس پرداخت Sprint جدا نگه داشته بود. مور گفت: «من فکر می کنم درجاتی از جدایی در آنجا مهم است.

در ایالات متحده، تنها T-Mobile در حال حاضر از یک شبکه 5G مستقل کامل استفاده می کند. چنین شبکه‌هایی برای اپراتورها ارزان‌تر هستند، اما مهم‌تر از همه، تجربیات بهتر و سرعت داده‌های سریع‌تری را برای مصرف‌کنندگان ارائه می‌کنند.

منبع: https://www.phonearena.com/news/boost-mobile-store-promotes-postpaid-boost-infinite-brand_id147737منبع: https://www.phonearena.com/news/boost-mobile-store-promotes-postpaid-boost-infinite-brand_id147737