تی موبایل در حال برنامه ریزی برای انتقال مشترکین با طرح های قدیمی به برنامه های جدید گران تر است. هفته آینده، دومین اپراتور بزرگ بیسیم کشور، اخطاریههایی را برای کسانی که در برنامههای One، Simple Choice، Magenta و Magenta 55 Plus هستند ارسال میکند و به آنها میگوید که با شروع چرخه صورتحساب نوامبر، برنامههایی را که در حال انجام هستند تغییر خواهند داد. و انتظار می رود قیمت ماهانه آنها افزایش یابد.
به گفته اپراتور، اعلانها از 17 اکتبر شروع به انتشار خواهند کرد
CNET که “با مهاجرت تقریباً 10 دلار در هر خط افزایش خواهد یافت.” یکی از سخنگویان T-Mobile اظهار داشت که کسانی که برای AutoPay ثبت نام می کنند می توانند 5 دلار در هر خط در حداکثر هشت خط در هر حساب پس انداز کنند. با این حال،
تی موبایل دیگر به مشترک اجازه نمی دهد که یک کارت اعتباری را به حساب AutoPay مرتبط کند و کسانی را که می خواهند پس انداز کنند مجبور به استفاده از حساب بانکی یا کارت نقدی کند.
با در نظر گرفتن سابقه شرکت مخابراتی از نقض چندین مورد نقض داده، مشتریان ممکن است از دادن شماره حساب بانکی خود به شرکت مخابراتی احتیاط کنند. در حالی که می توان از یک کارت نقدی استفاده کرد، آن کارت به یک حساب بانکی متصل می شود تی موبایل مشتری ممکن است با استفاده از چنین روش پرداختی برای پس انداز 5 دلار در هر ماه، همین اضطراب را احساس کند.
تی موبایل مشترکین می توانند با تماس از مهاجرت انصراف دهند تی موبایلخط پشتیبانی مراقبت از مشتری (1-800-937-8997). مشترکین یک دوره زمانی نامشخص برای برقراری تماس و تغییر تغییر به طرح گرانتر خواهند داشت. به همین ترتیب، مشخص نیست که آیا مشتری، در صورت انصراف، میتواند برای همیشه به طرح قبلی بازگردد یا فقط برای مدت محدودی تا زمانی که مجبور شود به طور دائم به سرویس گرانتر منتقل شود.
تصویر لو رفته از پیام داخلی T-Mobile
مطابق با
Reddit، مواردی که در حال حاضر در Simple Choice هستند به Magenta یا Essentials Select منتقل خواهند شد. مشترکینی که از Magenta یا One استفاده می کنند به Go5G منتقل می شوند و مشترکانی که Magenta 55 Plus دارند به طرح Go5G 55 Plus منتقل می شوند. کاربران Simple Choice Business به طرح Business Unlimited Advanced مهاجرت خواهند کرد.
تصویری که یک داخلی لو رفته را نشان می دهد تی موبایل یادداشتی در Reddit منتشر شد و توضیح داد که این شرکت قصد دارد چه کاری انجام دهد. تحت عنوان پررنگ «درباره مهاجرتها»، اپراتور مینویسد: «ما بهطور دورهای برنامهها و خدمات خود را بررسی میکنیم تا مطمئن شویم مشتریانمان جدیدترین مزایا و ویژگیهای ما را دریافت میکنند. ما در حال انجام یک انتقال طرح نرخ برای بخش کوچکی از مصرفکنندگان و مشاغل به برنامه های نرخ جدیدتر که از چرخه صورتحساب نوامبر شروع می شود.”
“مشتریان پیامک و ایمیلی با جزئیات طرح جدید خود دریافت می کنند و توضیح می دهند که می توانند با تماس با Care از مهاجرت انصراف دهند.” این یادداشت اشاره می کند که پیامک و ایمیل حاوی پیوندی به صفحه فرود است. این یادداشت میگوید: «هنگامی که مشتریان مهاجرت میکنند و سؤال میپرسند، مزایای طرح جدید آنها را توضیح دهید و در صورت تأثیر، ممکن است برخی از این مشتریان افزایش قیمت نیز دریافت کنند».
منبع: https://www.phonearena.com/news/t-mobile-moving-customers-to-pricier-plans_id151464