پیشنهاد FTC اینفلوئنسرها را به دلیل ارسال نظرات جعلی مورد ضرب و شتم قرار می دهد

تغییرات قوانین پیشنهادی عبارتند از:

  • فروش یا به دست آوردن نظرات و توصیفات جعلی مصرف کننده.
  • بررسی ربوده شدن، که به منظور تغییر یک بررسی یا رتبه بندی قانونی است.
  • خرید نقدهای مثبت یا منفی
  • بررسی های خودی فاش نشده – دیگر خبری از “عالی است!” از افسران ارشد بازاریابی
  • وب سایت های بررسی تحت کنترل شرکت.
  • سرکوب غیرقانونی مرور – تهدید منتقدان یا مخفی کردن داستان‌های “پرواز در سوپ”.
  • فروش نشانگرهای جعلی رسانه های اجتماعی – لایک، ستاره، تعداد فالوور و غیره.

نظر در Google Maps یافت شد. در سال 2021، گوگل 95 میلیون نظر را به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود در Maps حذف کرد

FTC بیانیه‌ای صادر کرد که در آن گفت: “شرکت‌هایی که از تاییدیه‌ها و بررسی‌های فریبنده استفاده می‌کنند، ضربه مضاعف مضری را وارد می‌کنند. آنها با تاکتیک‌های گمراه‌کننده‌ای که انتخاب‌های آنها را در هنگام پرداخت خراب می‌کند، به مشتریان آسیب می‌رسانند. و کسب‌وکار را از رقبای صادقی که سخت کار می‌کنند دور می‌کنند. برای رعایت قانون.” FTC می گوید که 4٪ از بررسی ها جعلی هستند، اگرچه یک شرکت شخص ثالث به نام Fakespot دو سال پیش به این نتیجه رسید که این تعداد برای Walmart.com (37.6٪) و Amazon.com (27.6٪) بیشتر است.

ساموئل لوین، مدیر دفتر حمایت از مصرف کننده FTC، گفت: “قانون پیشنهادی ما در مورد بررسی های جعلی نشان می دهد که ما از همه ابزارهای موجود برای حمله به تبلیغات فریبنده در عصر دیجیتال استفاده می کنیم. این قانون مجازات های مدنی را برای متخلفان ایجاد می کند و باید کمک کند. زمینه بازی برای شرکت های صادق را هموار کند.”

  تاکید روسیه و چین بر همکاری دوکشور در سازمان‌های بین‌المللی

FTC می گوید که نمی تواند تمام پلتفرم های رسانه های اجتماعی را کنترل کند

Yelp می‌گوید که گروه‌هایی در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی خاص یافت می‌شوند که خرید، فروش یا تبادل نظرات جعلی را آسان می‌کنند. علاوه بر Yelp، گوگل شرکت دیگری است که از قوانین پیشنهادی FTC حمایت می کند. این شرکت می گوید که بخشی از مشکل این است که کسب و کارها انگیزه زیادی برای خرید نظرات مثبت دارند. سال گذشته، گوگل میلیون ها نظر را از فروشگاه پلی استور حذف کرد. در سال 2021، گوگل بیش از 95 میلیون از 1 میلیارد بررسی ارسال شده در Google Maps را به دلیل نقض خط مشی های خود حذف کرد.
FTC اعتراف می کند که این آژانس نیست که هر سایت رسانه های اجتماعی را به دنبال تخلفات انجام شده توسط افراد جستجو کند. در عوض، تمرکز آژانس بر روی تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌های آنها خواهد بود. با وجود این، FTC می‌گوید، «اقدام علیه یک ظهرنویس فردی ممکن است در شرایط خاصی مناسب باشد – برای مثال، اگر ظهرنویس علی‌رغم هشدارها، افشای لازم را نکرده باشد».

یکی از سایت‌هایی که به ارائه نقدهای جمعی معروف است Yelp است. اسناد FTC اشاره می کند که Yelp از مجازات های مدنی برای “کسب و کارها و افرادی که نویسنده، ترتیب می دهند، پشتیبانی می کند.
برای بررسی های فریبنده یا پرداخت کنید.” همچنین گفت که مطالعات خود نشان می دهد که 83٪ از مصرف کنندگان به نظرات آنلاین در مورد مشاغل محلی اعتماد دارند و 71٪ دیگر با شرکتی که برای بررسی های آنلاین جعلی پول پرداخت کرده است تجارت نمی کنند. Yelp می گوید که از آن استفاده می کند. یک سیستم نرم افزاری برای کمک به شناسایی نظرات جعلی و اخیراً 19٪ از نظرات را به عنوان “توصیه نمی شود” علامت گذاری کرده است.

  عناوین روزنامه‌های جهان؛ کنگره آمریکا: ترامپ شایسته داشتن سمت رسمی و دولتی نیست
نظر در Google Maps یافت شد.  در سال 2021، گوگل 95 میلیون بررسی را در Maps به دلیل نقض خط‌مشی‌های خود حذف کرد - پیشنهاد FTC باعث می‌شود تأثیرگذاران به دلیل ارسال نظرات جعلی مورد ضرب و شتم قرار بگیرند.

نقدهای جعلی آنهایی هستند که خود را مستقل از شرکت سازنده یا فروش محصول در تلاش برای متقاعد کردن مصرف کنندگان به خرید محصول می دانند. در عوض، این نظرات توسط خود شرکت یا شخصی که از طرف شرکت کار می کند ارسال می شود. این یک تبلیغ گمراه کننده تلقی می شود و مشمول جریمه می شود.