
ورایزون در حال برنامه ریزی برای اخراج کارکنان است زیرا تیم خدمات مشتری خود برای صرفه جویی در هزینه به خارج از کشور نقل مکان می کند

بزرگترین ارائه دهنده بی سیم کشور، ورایزون، روز چهارشنبه به بیش از 6000 نماینده خدمات مشتری خود هشدار داد و به آنها اطلاع داد که به دلیل اقدامات “تجدید ساختار” و “بهینه سازی” بسیاری از این نمایندگان کنار گذاشته خواهند شد. مطابق با آستانه، یک پیام از پیش ضبط شده که کارمندان دریافت کرده اند می گوید که اطلاعات بیشتر فردا، 25 مه اعلام خواهد شد.
به کارمندان درگیر این امکان داده میشود که یک پیشنهاد اخراج دریافت کنند که طبق گزارشها به ازای هر سال تصدی دو هفته حقوق میشود. در برخی موارد، افرادی که تحت تاثیر قرار میگیرند اجازه خواهند داشت به شغل جدیدی بروند، یا به قول Verizon، “انتقال به مرحله بعدی سفر شغلی شما”. یک سند داخلی Verizon که توسط The Verge به دست آمده است نشان می دهد که این مشاغل جدید با تجربه مشتری، وفاداری و موقعیت های فناوری سروکار دارند. کارگران آسیب دیده تا 7 ژوئن فرصت دارند بین انتخاب شغل جدید یا انتخاب شغل جدید تصمیم بگیرند.
کسانی که تصمیم می گیرند برای یک موقعیت جدید بروند شغل جدید تضمین نمی شوند و ورایزون می گوید که به کارمندان می گوید که آینده آنها در شرکت در 23 ژوئن چگونه خواهد بود. در Subreddit Verizon، شایعه این است که اپراتور این حرکت را انجام می دهد تا کارمندان خدمات مشتری و خدمات پس از فروش بیشتری را به سمت شرکت های خارجی ارائه دهد که چنین خدماتی را ارائه می دهند. کسانی که با این وضعیت آشنا هستند می گویند که Verizon قبلاً استخدام در داخل ایالات متحده برای کارکنان خدمات مشتری را متوقف کرده است.
به نظر می رسد ورایزون برای صرفه جویی در هزینه، خدمات مشتریان خود را به یک فروشنده خارج از کشور منتقل می کند
چرا خدمات مشتری و خدمات پس از فروش را به خارج از کشور منتقل کنیم؟ زیرا احتمالاً پرداخت هزینه برای شرکت شخص ثالث برای رسیدگی به این تماسها برای Verizon بسیار ارزانتر است. و اپراتور دقیقاً نتایج مثبتی را پس از از دست دادن 127000 مشترک تلفن جدید خالص پس پرداخت در سه ماهه اول اعلام نمی کند. AT&T 428000 مشترک جدید تلفن پست پرداخت در همان دوره زمانی اضافه کرد. T-Mobile در سه ماهه اول خود 538000 مشترک جدید تلفن پست پرداخت کرد.
Verizon اخیراً طرحهای بیسیم نامحدود «myPlan» جدید خود را اعلام کرده است که مشترکین را ملزم میکند به ازای هر امتیازی که انتخاب میکنند 10 دلار در ماه بپردازند، به این معنی که مشتریانی که به طرحهای جدید ملحق میشوند دیگر اشتراک رایگان مانند بسته محبوب Disney+ را رایگان دریافت نمیکنند.
اخبار امروز همچنان باعث می شود که اوضاع در Verizon نسبتاً متزلزل به نظر برسد، نه تنها برای کارمندان، بلکه برای مشتریانی که عادت دارند با نمایندگان خدمات مشتری در ایالات متحده سروکار داشته باشند، اگر تجربه 5G ورایزون بسیار جلوتر از بسته بود، مشترکان ممکن است با این کار مواجه شوند. برای هدیههایی که زمانی رایگان بودند پرداخت کنید یا با خدمات مشتریان خارج از کشور زندگی کنید. ولی بیشتر جوایز 5G Ookla برای Q1 به یک اپراتور خاص رسید و آن Verizon نبود.
منبع: https://www.phonearena.com/news/verizon-layoffs-overseas-customer-service_id147700منبع: https://www.phonearena.com/news/verizon-layoffs-overseas-customer-service_id147700
ایران و چین روی ریل تقویت همکاری فرهنگی-گردشگری/ نمایشگاه عکاسی معاصر ایران در شهر «شیان»