که سفارشات تلفنی دریافت می کنند و شناسایی شماره شخص تماس گیرنده از اهمیت خاصی برخوردار است، استفاده از این ویژگی به شدت می تواند جهت تشخیص مشتری و درج اطلاعات مشتری که کاربر نرم افزار (صندوق دار) کمک نماید و سرعت عملکرد وی را بهبود ببخشد. در نرم افزار خدمات پس از فروش تیمیار، امکان نمایش دستورهای ارسال شده برای تکنسینهای مربوطه از طریق سایت وجود دارد که با این قابلیت میتوان از هر شهر و استانی نیرو جذب نموده و دایره فعالیت سازمان را گسترش داد. در نرم افزار خدمات پس از فروش تیمیار، امکان ثبت عملکرد تکنسین جهت خدمت ارائه شده برای محصول وجود دارد که تکنسین با استفاده از این قابلیت میتواند نحوه عملکرد خود، زمان صرف شده، قطعات مصرف شده و … شرکت ایده آل سیستم با داشتن تیم مجرب و تحصیل کرده و دارای صلاحیت کار و با توجه به مدارک اخذ شده جهت تعمیرات و خدمات کامپیوتری در خدمت همه مشتریان عزیز در سرتاسر ایران عزیز و همچنین تمامی نقاط تهران بزرگ می باشد. مشتری راضی سرمایه اصلی هر شرکت است، یکی از عوامل مهم در رضایت مشتری دریافت خدمات بهینه است. درصورتیکه در هنگام ارائه خدمات پس از فروش یا سرویس متوجه شوید نیاز به قطعه یا کالای دارید به راحتی بااستفاده از این نرم افزار می توانید یک در خواست جهت دریافت کالا از انبار صادر نمایید.
شماره تعمیرات نرم افزار موبایل
با ثبت سفارش تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ در محل در سایت امدادکامپیوتر هیچگونه هزینه ای بابت ایاب و ذهاب کارشناسان و عیب یابی تخصصی دستگاه شما تعرفه خدمات کامپیوتری 1400 دریافت نخواهیم کرد. اگر تعمیرات به صورت تخصصی و حرفه ای انجام نشود ممکن است بعد از مدت کوتاهی گوشی مشکل جدید پیدا کند یا دوباره خراب شود. روشی که تعمیرکار موبایل برای تعمیر گوشی شما از آن استفاده می کند باید معتبر و به روز باشد. متاسفانه همه فعالین در حوزه تعمیرات نرم افزاری موبایل از روش های برتر استفاده نمی کنند یا دانش و مهارت لازم را ندارند. نرم افزار فروش فروشگاهی در کنار نرم افزار حسابداری فروش امکان مدیریت فروش کلیه شعبه ها را فراهم می سازد. کلیه فرآیندهای اجرا شده در این نرم افزار با نرم افزارهای انبار، حسابداری انبار، حسابداری فروش و خزانه داری ارتباط دارند.
چرخه فرآیند با وجود این ابزار در هر مرحله از عملیات تعمیرگاه، ردیابی گردش کار یک دستگاه از ابتدا به صورت کامل و با تمامی جزئیات امکانپذیر است و بر اساس کارتابل تعمیر کاران و مدیر واحد خدمات پس از فروش در سیستم به گردش درمیآید. برنامهریزی دقیق برای سرویسهای دورهای پیشرو بابت انواع قرارداد و همچنین نوبتهای مراجعه، سرویسها و خدمات مورد نیاز هر مراجعه برای دستگاهها در این ماژول انجام خواهد پذیرفت. این برنامهریزی شامل زمان انجام سرویس و پست و کارشناس پیشنهادی آن است. امکان صدور پیش فاکتور قبل از شروع به انجام تعمیرات به جهت تعیین تایید یا رد هزینه قطعات و خدمات مورد نیاز از سوی مشتری.
امکان چاپ فاکتورها در سایزهای مختلف از جمله A5 – A4 – A3 – حرارتی 8سانتی و…. جستجو بر اساس شماره چک، تاریخ سررسید، تاریخ دریافت، نام پرداخت کننده، نام بانک، شماره حساب و …. تماس كارشناسان فروش شركت طرح اندیشان پویا بابت هماهنگی جلسه دمو بلامانع می باشد.
اما شاید این گزینه بهترین راه حل برای شرکت ها و سازمان های بزرگ باشد. این مراکز و شرکت ها می توانند از سرویس های در محل از جمله نصب نرم افزار در محل به صورت همزمان برای تمامی سیستم های خود استفاده کنند و با این کار دیگر نیازی به جا به جایی چندین سیستم برای سرویس و نصب برنامه وجود ندارد. علاوه بر این مراکز انتشاراتی، دفاتر شخصی و کافی نت ها هم می توانند از سرویس نصب ویندوز و برنامه در محل بهره مند شوند. همیشه بعد از نصب یک نرم افزار، نرم افزار جدید دیگری هم وجود دارد که کاربران به نصب آن نیاز دارند.
مشکلات نرم افزاری در صورت برطرف نشدن می توانند باعث اختلال در سیستم و یا از کار افتادن آن شوند. خدمات نرم افزاری یکتا سرویس می تواند فرآیند انتخاب و نصب انواع نرم افزارها و سیستم عامل ها رابرای شما تسهیل کند. چرا که شما میتوانید سیستم قدیمی خود را نیز سرویس کرده و سرعت آن را مجددا افزایش دهید. در صورتی که کامپیوتر شما کند کارمی کند با یک مشکل نرمافزاری قابل حل مواجه هستید که در صورت رفع آن و با استفاده از خدمات نرم افزاری مناسب میتوانید مجددا سرعت را افزایش دهید. معمولا مشکلات سختافزاری نقش زیادی در کند شدن سیستم نداشته و عمده دلایل را مشکلات را نرمافزاری تشکیلمی دهند.
شما با خرید بسته نرم افزار حسابداری تعمیرات کامپیوتر محک نیازی به دانلود برنامهی حسابداری از طریق سایت محک ندارید و فقط کافی است سی دی دریافتی را درون دستگاه قرار داده و به کمک پشتیبانهای مجموعه و یا اطلاعات موجود در بروشور، نرم افزار حسابداری خود را فعال کنید. تعمیر کامپیوتر پارسا دارای سامانه اعزام تکنسین ، تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ در تهران با انجام کلیه خدمات تعمیرات کامپیوتر در محل شما مشتریان عزیز باعث جلوگیری از پرداخت هزینه های اضافی رفت و آمد و ایاب ذهاب و همچنین ارسال سیستم کامپیوتر به شرکت های مختلف می شود. سخت افزارهای متنوعی برای این نظام امنیتی تعبیه شده است و شرکت نیلرام با به کارگیری یکی از پرقدرتترین سخت افزارهای این حوزه خدمات امنیتی خود را در زمینه امنیت اطلاعات سازمان ارائه می کند. سیستم خدمات پس از فروش تیمیار ، این امکان را فراهم میآورد تا تمامی مشتریان را از مرحله خرید محصول تا زمان مراجعه به منظور دریافت خدمات پس از فروش نظیر تعمیر، تعویض و پشتیبانی، ردیابی و…
کامپیوتر باران
این برنامه یادداشت های مشتری را ضبط می کند و یادآور تماس های مشتری و موارد دیگر را ارسال می کند. خدمات پس از فروش، یکی از اصلیترین اجزای سازنده تصویر شما در ذهن مخاطب و مشتری است، مشتریان شما، بالقوه و بالفعل، شما را براساس این تصویر قضاوت میکنند. حتما نام برندهای زیادی را شنیدهاید که به ارایه خدمات پس از فروششان معروف شدهاند. یکی از شاخصهای اصلی مشتریان بالقوه برای شروع همکاری با شما و مشتریان بالفعل برای ادامه همکاری، همین سطح و کیفیت ارایه خدمات پس از فروش است. در دنیای کسبوکارهای مدرن، CLV یا Customer Lifetime Value یکی از شاخصهای اصلی در سیاستگذاریها است. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش، یکی از مطمئنترین و اصلیترین راههای موجود برای بالا بردن ارزش چرخه عمر مشتریان و در نتیجه افزایش سودآوری سازمان است.
نرم افزارهای تخصصی خدمات و ارتباط با مشتریان
این قبیل از مشتریان نیازمند انجام پروژه های طراحی نرم افزار جهت پیشبرد کار خود هستند به گونه ای که تمام محیط نرم افزار چه به صورت تحت وب و یا شبکه، چه به صورت ابزاری و کنسولی تحت ویندوز و یا هر سیستم عامل دیگر می بایست جهت مصرف آن ها به خوبی بهینه شود. وب سایت علمی آموزشی آسا اسکریپت با استفاده از کادر حرفه ای برنامه نویسی و آشنائی کامل با بازار کسب و کارهای نرم افزاری داخلی و خارجی، قابلیت ارائه تمامی خدمات در زمینه طراحی نرم افزار با زبان های مختلف برنامه نویسی را داراست. هزینه تعمیرات نرم افزار موبایل و یا هزینه تعمیرات سخت افزار موبایل بر اساس نرخنامه اتحادیه موبایل فروشان ارائه می گردد.
- این نرم افزار با نرم افزار فروش، نرم افزار انبار، نرم افزار خزانه داری، نرم افزار حسابداری و نرم افزارهای ERP پگاه سیستم در ارتباط است.
- بسته به نوع خدمات ممکن است که از طریق کانالهای مختلف ارتباطی درخواستها دریافت شده و به آن پاسخ داده شود.
- در نرم افزار خدمات پس از فروش تیمیار، امکان خدمت پذیر کردن محصولات به صورت تکی و گروهی و یا حذف آنها از خدمت پذیری وجود دارد.
- این نرم افزار با در نظر گرفتن انواع مباحث مختلف ،پاسخگوی صد درصد تمام درخواست های روتین این صنف می باشد.