قوانین سئو چیست؟

المان های معماری سایت در دیجیتال مارکتینگ شانار سئو چیست؟ ارتباط و تعامل با بلاگر ها و افرادی که در شبکه های اجتماعی دنبال کننده های زیادی دارند می تواند بسیار سودمند باشد. اگر می خواهید در سئو موفق باشید، بهتر است از همین الان این نکته را بدانید که رضایت کاربر بسیار مهم است و در اولویت قرار دارد. باید در تولید محتوای آنلاین بهتر از رقبا عمل نمایید. آنها باید بر طیف وسیعی از مهارتها و ابزارها تسلط داشته باشند تا بتوانند از طریق موتورهای جستجو، شبکه های اجتماعی و بطور کلی رسانه های دیجیتال در حال رشد برای ایجاد، استقرار، مدیریت و پیگیری کمپینها استفاده کنند. هدف شما برای تهیه یک برنامه کانتنت مارکتینگ چیست؟ این اصطلاح مانند یک چتر بر هر روشی که که از یک پلت فرم دیجیتالی برای بازاریابی کسب و کار استفاده می کند، سایه انداخته است، از پلت فرم های رسانه های اجتماعی گرفته تا تبلیغات تلویزیونی.

دیجیتال مارکتینگ چیست

گزارش های تحقیقاتی و داده های جدید برای صنعت شما نیز می توانند در مرحله آگاهی موثر واقع شوند، زیرا آنها اغلب توسط رسانه ها یا مطبوعات صنعت استفاده می شوند. به عبارت دیگر، چرا شخص این جستجو را انجام داده است؟ اگر محتوا و خدمات خوبی ارائه داده باشید، کاربران روی لینک شما کلیک کنند، مدت زیادی در صفحه مورد نظر بمانند و گوگل با این تشخیص که کاربر از محتوای شما رضایت دارد، در طول زمان رتبه بهتری به شما میدهد. هر چقدر که الگوریتم های گوگل پیشرفته شده باشد باز هم ساخت بک لینک اثر مستقیم بر رتبه سئو سایت دارد. اگر سئو به خوبی انجام شود، سایت شما هم برای بازدید کننده هم برای موتور جستجو جذاب خواهد بود. سرعت بارگذاری سایت: تجربه کاربری برای موتورهای جستجو کاربران مهم بوده و ازین رو به آن بایست توجه ویژه ای کرد.

نرم افزار بیلبورد الکترونیکی دارای یک CMS یا سیستم مدیریت محتوا است که به صاحبان این امکان را می دهد تا محتوا را برای چندین آگهی بارگذاری کنند، زمان نمایش تبلیغات را کنترل کنند و محتوا را در زمان های مختلف در طول روز برنامه ریزی کنند. از این جهت جز روشهای دیجیتال مارکتینگ پیش از پیدایش اینترنت به شمار میروند که وابسته به سیستم دیجیتالی یا الکترونیکی هستند. از زمان پیدایش تلفن های همراه و با راه اندازی سیستم ارسال پیام کوتاه ، بازاریابی پیامکی جایگاه ویژه ای در تبلیغات دارد. اما دیگر نمیتوان نام تلویزیونی بر آن نهاد، زیرا در بستر اینترنت و با تکنولوژی متفاوت تری ارائه میشود که در دسته کانالهای بازاریابی پیش از ظهور اینترنت قرار نمیگیرد. استفاده از داده ها برای پیش بینی رفتار، جهت دهی مناسبی برای بازاریابی محتوایی شما خواهد بود. تحقیقات نشان می دهد که افراد آنلاین بیشتر بر روی محتوایی کلیک می کنند که دارای یک عدد است.

در ادامه و با آشنایی کاربران با نام تجاری ، به سایت ، صفحات اجتماعی و لینک های تبلیغاتی شما مراجعه کرده و قسمت میانی قیف را طی می کنند و با ارتباط موثر و بهتر با کاربران ، بخشی از آنها به مشتریان شما تبدیل خواهند شد که از قسمت باریک و انتهای قیف خارج می شوند. تفاوت اصلی بازاریابی دیجیتال با سنتی در این است که کمپین های دیجیتال مارکتینگ منحصرا از طریق کانال های دیجیتال اجرا می شوند و به بازاریابان امکان کنترل و تجزیه تحلیل بهتر و دقیقتر و با داده های بیشتر در کمپین های تبلیغاتی بزرگ را می دهد.

به این معنی که علاوه بر رتبه خوب، بطور مناسب و جذاب در نتایج نمایش داده شوند بطوری که از سایر وبسایتها متمایز و حتی الامکان بهتر باشند. به این صورت که برای ساخت یک سایت خوب و کاربر پسند تلاش می کنند اما برای اینکه این سایت با سرعت بیشتری به رتبه های بالاتر صعود کند از روش هایی مانند استفاده از بک لینک ها و PBN ها که در مقاله PBN چیست آن را به صورت کامل معرفی کردیم روی می آورند. ما در این مطلب، ابتدا شما را با تاریخچه دیجیتال مارکتینگ آشنا کردیم و پس از آن با تعریفی از بازاریابی دیجیتال و مثالهایی، بیان کردیم چه ابزارها و روشهایی در حال حاضر در دنیای Digital Marketing استفاده میشود. این کار باعث زیادشدن دایره لغات شده و سبب میشود که محصول مدنظرتان بازخورد خوبی نداشته باشد.

متخصص دیجیتال مارکتینگ

در حقیقت همین رتبهی بالا باعث میشود که کاربر از محصول یا خدمات موجود بر روی سایت استفاده کند یا فروش اتفاق بیوفتد. اولین حرف از کلمه ACT که کوتاه شده ی واژه INTERACT است. یکی دیگر از روشهای دیجیتال مارکتینگ ماقبل ظهور اینترنت، ارائه پیامهای تبلیغاتی از طریق جعبه جادویی تلویزیون بوده است. این نوع از بازاریابی بر پایه یک مدل تقسیم درآمد کار میکند و به شیوههای سنتی بازاریابی نزدیکتر است. گوگل، یاهو و «بینگ» (bing) همگی این امکان را برای شما فراهم میکنند که در صفحه نتایج آنها تبلیغ کنید. آژانس دیجیتال مارکتینگ نوین مارکتینگ، با در اختیار داشتن مجموعه این سرویسها و تخصص لازم برای استفاده از آنها، به ارائه خدمات در این حوزه میپردازد.

بازاریابی محتوا

این موضوع، نشاندهنده میزان تخصص یک شرکت است. یک تیم پنج نفره بازاریابی به کسی که انحصاری در زمینه SEO تخصص داشته باشد نیازی ندارد. در مورد آینده دیجیتال مارکتینگ میتوان پیش بینی کرد که رسانه های اجتماعی به طور فزاینده ای در فضای B2B محاوره ای خواهند شد، محتوای ویدیویی برای اهداف بهینه سازی و سئو سایت در موتورهای جستجو اصلاح می شود و بازاریابی ایمیلی حتی شخصی تر از آنچه امروزه هست نیز میشود. در واقع، روزولت (رئیس جمهور وقت آمریکا) یکی از اولین سیاستمدارانی بود که متوجه شد چگونه می توان از رسانه به عنوان ابزاری برای برقراری ارتباط با رای دهندگان برای اطلاع رسانی و بیان اهداف تبلیغاتی در دوران رکود بزرگ ناشی از جنگ استفاده کرد. البته هزینه بالای این روش ، امکان اجرای آن را برای شرکت های کوچک و متوسط کمی مشکل کرده ، مگر در شبکه های تلویزیونی نوپا و با بیننده کم که هزینه های تبلیغاتی کمتری دریافت می کنند.

دیجیتال مارکتینگ

سالها قبل از پیدایش اینترنت، بازاریابی از طریق رادیو، تلفن و بیلبوردهای الکترونیکی انجام میشده که این موارد نیز جزئی از دنیای گسترده دیجیتال مارکتینگ هستند. حتما بار بعد که سوار اتومبیل خود شدید، به یکی از شبکه های رادیویی برای چند دقیقه گوش دهید، تبلیغاتی از شرکتهای معتبر و شناخته شده ای خواهید شنید. شاید یک بازاریاب ایمیلی (email marketer) یک کمپین ایمیلی راه اندازی کند که برای کسانی که کتاب الکترونیکی را دانلود کرده اند اطلاعات بیشتری درمورد شرکت ارسال کند. عقب افتادن در این رقابت میتواند به منزله شکست یک بازاریاب تلقی شود. صفحات 404 مهم ترین عامل خارج شدن کاربران از سایت میباشد بنابراین این صفحات باید به گونه ای طراحی شوند که کاربران در صورت برخورد با این صفحه به بخش های دیگر سایت هدایت شوند. بازاریابان رسانه های اجتماعی موفق می توانند به داده های خام نگاه کنند و پس از تحلیل، حرکت بعدی خود را بر اساس آن تنظیم نمایند.

اندازه تیمی که می خواهید عضوی از آن باشید را بسنجید و بر اساس همان به بنیان مهارت خود بپردازید. متاسفانه حتی در ویکی پدیا دیجیتال مارکتینگ به اشتباه بازاریابی اینترنتی، تعریف شده و بسیاری از افراد این دو مفهوم را یکسان میپندارند. این ترکیبها، ترکیباتی نادر هستند. یافتن پاسخ این سوالات به تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ کمک خواهد کرد. برای واجد شرایط بودن به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی، باید به اینترنت نیاز داشته باشد تا با سرنخ ها کار کند. پس رادیو مخاطبان خاص خود را همیشه داشته و استفاده از این کانال برای تحقق اهداف بازاریابی منسوخ نشده است. شاید اولین ابزار الکترونیکی که با اهداف بازاریابی مورد استفاده قرار گرفت ، رادیو باشد. به مرور زمان روشهای بازاریابی برپایه دستگاه های الکترونیکی تنوع بیشتری پیدا کرد، تبلیغات از طریق تماس تلفنی، تبلیغات تلویزیونی و حتی بیلبوردهای تبلیغاتی کانالهایی هستند که پیش از پیدایش اینترنت مورد توجه بازاریابان بوده اند و حتی امروزه نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

از شنیدن نظراتتان بی نهایت خوشحال خواهم شد! خوشحال میشویم اگر در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. بعدتر و در سال 1996 شاهد راه اندازی چند موتور جستجو و ابزار دیگر مانند HotBot، LookSmart و Alexa بودیم. Hubspot ابزار صفحه فرود بسیار قدرتمندی دارد که برای استفاده شخصی یا استفاده در سطح آژانس بازاریابی به خوبی عمل میکند. منظور از ابزار های دیجیتال تنها رایانه و تلفن های هوشمند قابل اتصال به اینترنت نیست. حتی بعدتر و در خلال جنگ جهانی دوم، سیاست مداران نیز از رادیو برای ارتباط تبلیغاتی با مخاطبان خود استفاده کردند. انجام داد. اگرچه بسیاری افراد دیجیتال مارکتینگ را محدود به وب سایت ها یا شبکه های اجتماعی می دانند ، اما این مفهوم بسیار گسترده تر است و فرصت های متعددی را برای بازاریابان و صاحبین کسب و کارها جهت تبلیغات ، برندینگ و افزایش فروش محصولات فراهم می نماید. دیجیتال مارکتینگ که به عنوان بازاریابی دیجیتال نیز شناخته می شود ، روش و استراتژی های تبلیغ برند ، محصولات و یا خدمات بصورت آنلاین یا آفلاین است و این فرآیند را بسته به اهداف تجاری می توان با استفاده از کانال های متعددی مثل موتورهای جستجو ، رسانه های اجتماعی ، تولید محتوا و تبلیغات کلیکی، آگهی های تجاری تلویزیونی و…

برای خود و تیم خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشید. اگرچه امروزه دیجیتال مارکتینگ به تبلیغاتی اطلاق می شود که از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و برنامه های موبایل ارائه می شود که عمدتا برپایه اینترنت هستند، اما در پیشینه این مفهوم به استفاده از رادیو، تلفن و تلویزیون به منظور اهداف تبلیغاتی باز میگردد. استفاده از این راهکار بازاریابی در بازاریابی دیجیتال بسیار پرکاربرد است. داشتن نقشه یکی از راههایی است که Crowlerها محتوای وبسایت شما را راحتتر بیابند. آیا تا به حال میدانستید که تبلیغاتی که در رادیو انجام میشده، جزئی از بازاریابی دیجیتال بوده است؟ یک بازاریاب دیجیتال از کانال های دیجیتال برای دستیابی به مشتریان، ایجاد آگاهی از برند و ارتقای محصولات و خدمات استفاده می کند.

همانطور که می دانید همه ی بازیکنان فوتبال قبل از شروع مسابقه خود را گرم می کنند، شما هم برای یادگیری SEO و بهینه سازی سایت باید خود را آماده کنید. اصلا فرقی نمی کند که کسب و کاری که راه اندازی کردید در چه زمینه ای است، محصولات فیزیکی می فروشید یا دیجیتالی، هر محصول را که در اینترنت می فروشید با استفاده از روش های بازاریابی دیجیتال می توانید فروش تان را چندین و چند برابر کنید. دقیقا مشخص نیست اولین بار کی و کجا ابتدایی ترین روشهای دیجیتال مارکتینگ مثل رادیو و تلفن برای بازاریابی مورد استفاده قرار گرفتند. سئو یا بهینه سازی برای موتورهای جستجو، فرایندیست که در آن تغییراتی در وبسایت و محتوای آن ایجاد شده تا صفحات سایت، دارای جذابیت هر چه بیشتر برای موتورهای جستجو شوند. شاید به جرات بتوان گفت مهمترین روش بازاریابی اینترنتی سئو یا بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر باشد.

همچنین این روش ها موجب آسیب جدی به سایت شده و حتی ممکن است چنین وب سایت هایی برای مدت زمان زیادی از طرف گوگل جریمه شوند. بازاریابان این فرآیند را به “قیف تبدیل” تشبیه می کنند. همین یعنی، جایگاه ویژه رادیو در بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، یعنی نزدیک به صد سال محبوبیت و جایگاه ویژه رادیو برای بازاریابان و شرکتها! همچنین مصرف کنندگان برای تحقیق در مورد محصولات به شدت به ابزارهای دیجیتال متکی هستند تا جایی که نزدیک به 50درصد مشتریان پاسخ سوالات خود در رابطه با محصولات و خدمات مدنظر را از طریق موتورهای جستجو بدست می آورند. برای اطلاع بیشتر از موتورهای جستجو مقاله 14 موتور جستجو ایرانی و خارجی به غیر از گوگل را مطالعه نمایید.

در این مقاله به تشریح مفهوم، روشها، استراتژی، کانال ها، پیشینه و بطور کلی صفر تا صد دیجیتال مارکتینگ پرداخته ایم. آنچه باید در ابتدا بدانید این است که این مفهوم چیزی فراتر از بازایابی یا تبلیغات اینترنتی است و دایره وسیعتری از مفاهیم، اقدامات و تعاریف را دربرمیگیرد. بالا بردن سئو سایت از پس یک سئوکار نیمه ماهر هم بر میآید اما سئو مارکتینگ و بررسی تمامی موارد سئو داخلی و خارجی، نیازمند دانشی فراتر از حالت عادی است.

در همان دهه 1930 بازاریابان باهوش، شروع به ارائه پیامهای تبلیغاتی خود هم از طریق روزنامه ها و هم از طریق شبکه های رادیویی کردند. تبلیغات داخل گوگل از سرویس گوگل ادز اجرا و مدیریت میشوند. اجرای برنامههای رسانههای اجتماعی و مدیریت و برنامهریزی آن. بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان می توانند با فعال بودن در وب سایت شخصی خود و رسانه ها و شبکه های اجتماعی و تحقیق در مورد انواع محتوا که موفق ترین برندهای دیجیتالی در حال تولید هستند ، به تولید محتوا بپردازند. برخی از مطرح ترین و شناخته شده ترین بازاریابان دیجیتال در دنیا نیل پتل، لری کیم، گری واینرچاک، رایان دیس هستند که برای ارتباط با این افراد و مطالعه نظرات، مقالات و ایده های آنها در حوزه دیجیتال مارکتینگ میتوانید به لینک digital marketing experts مراجعه کنید، آدرس سایت، توئیتر، یوتیوب و وبلاگ 15 بازاریاب معتبر دنیا ارائه شده است.