Vision Pro اندازه های مختلفی را برای مهر و موم های نور هدست و نوارهای سر ارائه می کند. نقاط قوت مختلف در درج لنزهای تجویزی نیز باید در انبار نگهداری شود که انجام آن برای هر فروشگاه اپل دشوار است. راه حل منطقی تر این است که سفارشات Vision Pro را در اپل استور دریافت کنید و قطعاتی که فوراً در فروشگاه در دسترس نیستند برای خریدار ارسال شوند. این ممکن است باعث خارش برخی از مصرفکنندگان برای استفاده فوری از دستگاههای فناوری جدیدی که خریداری کردهاند ایجاد نکند، اما ممکن است بهترین استراتژی برای اپل باشد.
برخی از قطعات هدست ویژن پرو که در فروشگاه اپل موجود نیست را می توان مستقیماً برای مشتری ارسال کرد
اپل این طرح را “EasyPay Online Ordering” می نامد و طبق یادداشت داخلی اپل چاپ شده در خبرنامه Gurman، اوایل ماه آینده رونمایی خواهد شد. در این یادداشت آمده است: “ما از همه مشتریانمان میخواهیم که دقیقاً همان چیزی را که برای آن آمدهاند، فروشگاه را ترک کنند. و این امر با سفارش آنلاین EasyPay که در اوایل آگوست راهاندازی میشود، آسانتر میشود. با یک تراکنش کیفی، شما گزینههای روشهای مختلف انجام، مانند ارسال یا شخصیسازی یک محصول را خواهید داشت.”

گورمن همچنین اشاره میکند که اپل در حال برنامهریزی برای ایجاد تغییراتی در جلسات عملی امروز اپل است که در برخی فروشگاههای اپل برگزار میشود. این جلسات رایگان است که به دارندگان دستگاه های اپل نشان می دهد که چگونه با استفاده از محصولات iPhone، iPad یا Mac خود خلاقیت بیشتری داشته باشند. گورمن اشاره نکرد که این تغییرات ممکن است چه باشد، اما گفت که از ماه آینده انجام خواهد شد.