بنابراین آنچه یوتیوب در اینجا میگوید این است که خلاص شدن از Stories کار مهمی نیست زیرا سازندگان بهتر است از پستهای انجمن و YouTube Shorts استفاده کنند. به گفته YouTube، “شروع کار آسان است. می توانید ابزارهای ویدئویی سبک وزن ما را مستقیماً در دوربین شلوارک امتحان کنید، مانند افزودن متن و فیلترها، یا سعی کنید محتوای مورد علاقه خود را در سراسر YouTube میکس کنید. ما همچنان به ارائه ویژگی های جذاب تر ادامه می دهیم. به تجربه Shorts، اخیراً قابلیت پاسخ دادن به نظرات با Shorts را راه اندازی کرده است.”
زمان «داستانها» برای YouTube در 26 ژوئن به پایان میرسد. پلتفرم به سازندگان میگوید از پستها و شورتها استفاده کنند
منبع: https://www.phonearena.com/news/youtube-stories-end-june-26_id147726
و موارد بیشتری وجود دارد. YouTube میگوید: «ما اخیراً دسترسی به پستهای انجمن را برای میلیونها سازنده گسترش دادهایم و برخی از جنبههای محبوب داستانها را در پستهای انجمن آوردهایم، مانند ابزارهای ویرایش غنی، و امکان منقضی شدن پستها پس از ۲۴ ساعت. سازندگان میتوانند تقویت کنند. از طریق ویژگیهای تعاملی جدید از جمله نظرسنجی، آزمونها، و فیلترها و برچسبها با مخاطبان خود ارتباط برقرار میکنند.”
YouTube می گوید که اگر هدف شما ایجاد محتوای ویدیویی کوتاه یا به دست آوردن مخاطبان جدید باشد، YouTube Shorts راهی است که می توانید انجام دهید. بار دیگر، همانطور که در هنگام مقایسه پستها و داستانهای انجمن انجام داد، YouTube Shorts و Stories را مقایسه کرد و اشاره کرد که در میان سازندگانی که از هر دو استفاده میکنند، Shorts تعداد مشترکین بیشتری نسبت به Stories دارد.
یوتیوب امروز در یک صفحه پشتیبانی اعلام کرد که در ماه آینده استوری های YouTube را تعطیل می کند. در صفحه راهنمای YouTube، یک مدیر انجمن به نام Meaghan نوشت: “امروز، راههای زیادی برای ایجاد در YouTube وجود دارد – از پستهای انجمن گرفته تا Shorts گرفته تا طولانی و Live. برای اولویتبندی این ویژگیهای کلیدی، استوریها از بین میروند. از تاریخ شروع میشود. در تاریخ 2023/6/26، گزینه ایجاد یک داستان YouTube جدید دیگر در دسترس نخواهد بود. داستانهایی که قبلاً در آن تاریخ فعال هستند، 7 روز پس از اشتراکگذاری اولیه منقضی میشوند.”
YouTube توصیه میکند که سازندگان به پستهای انجمن YouTube و YouTube Shorts بروند. مورد اول برای کسانی که میخواهند مکالمه را شروع کنند، بهروزرسانیهای «سبک» را به اشتراک بگذارند یا محتوای YouTube خود را برای مخاطبان خود تبلیغ کنند، توصیه میشود. یوتیوب خاطرنشان میکند که سازندگان دریافتهاند که بین پستهای انجمن و داستانها، پستها در مقایسه با استوریها نظرات و لایکهای بیشتری دریافت میکنند.