آیا می توانید در کمپین های تبلیغاتی خود به عنوان یک تولید کننده دستگاه های تلفن همراه، بدون در نظر گرفتن مسیری آسان و اغلب تلخ، خنده دار، باهوش و موثر باشید؟ اگر اپل هستید، پاسخ کاملاً مثبت است، همانطور که چندین بار در چند ماه گذشته به تنهایی با تبلیغاتی که همه در آن نقش آفرینی کرده اند ثابت شده است. نیک محمد از تد لاسو به تیموتی شالامه نامزد اسکار و… یک مارمولک خانگی به نام لئون.
راههای مختلفی وجود دارد که غول فناوری مستقر در کوپرتینو از حریم خصوصی سلامتی شما محافظت میکند، از جمله با «به حداقل رساندن» میزان دادههایی که iOS به سرورهای شرکت ارسال میکند، انجام پردازش روی دستگاه، ارائه شفافیت و کنترل کامل به کاربران بر روی آنچه به اشتراک گذاشته شده است، کجا، و چگونه، و در آخر، رمزگذاری تمام اطلاعات سلامتی و تناسب اندام جمع آوری شده از آیفون ها و اپل واچ ها در دستگاه های شما.
منبع: https://www.phonearena.com/news/apple-new-iphone-privacy-ad-health-data_id147694
شما حتی نمیتوانید حتی یک محصول ساخت اپل را قبل از 66 ثانیه آگهی ببینید، و حتی با وجود اینکه دقیقاً میدانید تبلیغ به کجا میرود، اهداف آن با دقت بسیار بالایی مورد اصابت قرار میگیرند و به همین ترتیب هر ضربه طنزآمیز در طول مسیر مورد اصابت قرار میگیرد.
این ایده به همان اندازه ساده و قابل ربط است و برای بسیاری از مردم در عصر حاضر ترسناک است، زیرا همه میدانند که تلفنها، دستگاههای پوشیدنی و برنامههای شبکههای اجتماعی ما به طور معمول از انواع اطلاعات شخصی حساس پنهان هستند.