جدیدترین تبلیغ حریم خصوصی آیفون اپل حتی خنده دارتر (و موثرتر) از قبلی است

آیا می توانید در کمپین های تبلیغاتی خود به عنوان یک تولید کننده دستگاه های تلفن همراه، بدون در نظر گرفتن مسیری آسان و اغلب تلخ، خنده دار، باهوش و موثر باشید؟ اگر اپل هستید، پاسخ کاملاً مثبت است، همانطور که چندین بار در چند ماه گذشته به تنهایی با تبلیغاتی که همه در آن نقش آفرینی کرده اند ثابت شده است. نیک محمد از تد لاسو به تیموتی شالامه نامزد اسکار و… یک مارمولک خانگی به نام لئون.

اما آخرین ویدیوی 90 ثانیه‌ای آپلود شده در کانال رسمی این شرکت در یوتیوب ممکن است نشان دهنده درخشش بازاریابی در اطراف سودآورترین خانواده گوشی‌های هوشمند در جهان باشد، علیرغم اینکه هیچ تلاشی برای تقلید از سامسونگ و تنها با استفاده از صدای مسلماً غیرقابل انکار از گوشی‌های هوشمند در جهان وجود ندارد. جین لینچ با استعداد فوق العاده

راه‌های مختلفی وجود دارد که غول فناوری مستقر در کوپرتینو از حریم خصوصی سلامتی شما محافظت می‌کند، از جمله با «به حداقل رساندن» میزان داده‌هایی که iOS به سرورهای شرکت ارسال می‌کند، انجام پردازش روی دستگاه، ارائه شفافیت و کنترل کامل به کاربران بر روی آنچه به اشتراک گذاشته شده است، کجا، و چگونه، و در آخر، رمزگذاری تمام اطلاعات سلامتی و تناسب اندام جمع آوری شده از آیفون ها و اپل واچ ها در دستگاه های شما.

البته، هیچ شرکتی وقتی صحبت می شود کامل نیست این موضوع بسیار پیچیده است، اما اپل به امنیت و حریم خصوصی پیشرو در صنعت خود می بالد و ادعا می کند که نسبت به رقبای برتری دارد که قابل بحث است. این واقعیت که آن ادعاهای بازاریابی مرتباً با طنز بی‌رقیب برجسته می‌شوند، فقط یک مهره روی کیک است.

  دفاع وزیر خارجه چین از موضع این کشور در قبال جنگ اوکراین

منبع: https://www.phonearena.com/news/apple-new-iphone-privacy-ad-health-data_id147694

شما حتی نمی‌توانید حتی یک محصول ساخت اپل را قبل از 66 ثانیه آگهی ببینید، و حتی با وجود اینکه دقیقاً می‌دانید تبلیغ به کجا می‌رود، اهداف آن با دقت بسیار بالایی مورد اصابت قرار می‌گیرند و به همین ترتیب هر ضربه طنزآمیز در طول مسیر مورد اصابت قرار می‌گیرد.

این ایده به همان اندازه ساده و قابل ربط است و برای بسیاری از مردم در عصر حاضر ترسناک است، زیرا همه می‌دانند که تلفن‌ها، دستگاه‌های پوشیدنی و برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی ما به طور معمول از انواع اطلاعات شخصی حساس پنهان هستند.

این شامل داده های سلامتی مانند شمارش گام های روزانه، کیفیت خواب، ردیابی چرخه قاعدگی، و بله، بیماری ها و شرایط مختلف است که اپل ادعا می‌کند که «بر اساس طراحی» خود را مخفی نگه می‌دارد یک کاغذ سفید جدید به این معنی است که اساس این تبلیغ خنده دار آیفون تعبیه شده در بالا را پشتیبانی کند.