Threads به طور خلاصه سهم بزرگی از کاربران فعال روزانه توییتر را در سراسر جهان در اندروید به تصویر می کشد
SimilarWeb خاطرنشان می کند که حداقل در حال حاضر، Threads تعدادی از اساسی ترین ویژگی های خود را از دست داده است و هنوز دلیل قانع کننده ای را برای کاربران رسانه های اجتماعی به کاربران ارائه نکرده است که توییتر را کنار بگذارند و به Threads تغییر دهند، یا با استفاده از Threads خارش رسانه های اجتماعی خود را از بین ببرند. تنها.
منبع: https://www.phonearena.com/news/threads-loses-over-half-of-daily-users_id148998
و از آنجایی که کاربران اینستاگرام کسانی هستند که برای Threads ثبت نام می کنند، این امر به خوبی برای نرخ حفظ کاربر در آینده برای Threads رقیب تازه کار است. به یاد داشته باشید، برای عضویت در Threads، باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید. و اگر حساب Threads خود را حذف کنید، باید اکانت اینستاگرام متصل را حذف کنید. به نظر می رسد که کاربران Threads انگیزه خوبی برای مشترک ماندن در این پلتفرم دارند.
میانگین دقایقی که کاربران Threads با این پلتفرم درگیر میکردند به اوج خود رسید و سپس در ایالات متحده و سراسر جهان از کار افتاد.
سایر اطلاعات قابل توجه که توسط SimilarWeb منتشر شده است: توییتر در دو روز اولی که Threads زنده بود، شاهد کاهش 5 درصدی ترافیک وب خود بود. حتی اگر ترافیک برگشت کرده است، ترافیک وب در توییتر نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است. و اعداد حفظ کاربران توییتر، حداقل در اندروید که در آن درصد کاربران جدید توییتر که به طور مداوم از برنامه پس از 30 روز استفاده میکنند، از 19 درصد در سال 2022 به 16 درصد در مارس گذشته کاهش یافته است، خوب به نظر نمیرسد. این در مقایسه با نرخ 40 درصد حفظ کاربر برای کاربران جدید اینستاگرام است.