تنها در یک هفته، تعداد کاربران فعال روزانه Threads در سراسر جهان بیش از 50٪ کاهش یافته است.

سایر اطلاعات قابل توجه که توسط SimilarWeb منتشر شده است: توییتر در دو روز اولی که Threads زنده بود، شاهد کاهش 5 درصدی ترافیک وب خود بود. حتی اگر ترافیک برگشت کرده است، ترافیک وب در توییتر نسبت به سال گذشته 11 درصد کاهش یافته است. و اعداد حفظ کاربران توییتر، حداقل در اندروید که در آن درصد کاربران جدید توییتر که به طور مداوم از برنامه پس از 30 روز استفاده می‌کنند، از 19 درصد در سال 2022 به 16 درصد در مارس گذشته کاهش یافته است، خوب به نظر نمی‌رسد. این در مقایسه با نرخ 40 درصد حفظ کاربر برای کاربران جدید اینستاگرام است.

Threads به طور خلاصه سهم بزرگی از کاربران فعال روزانه توییتر را در سراسر جهان در اندروید به تصویر می کشد

اما تا جمعه گذشته، 14 جولای، تعداد کاربران فعال روزانه Threads در سراسر جهان در اندروید به 23.6 میلیون نفر یا کمتر از نیمی از کل آن دقیقا یک هفته قبل کاهش یافته بود. همچنین در همان روز برای تنها 22 درصد از کاربران فعال روزانه توییتر در اندروید جواب داد. استفاده از برنامه در ایالات متحده به اوج خود رسید، جایی که در 7 ژوئیه میانگین زمان صرف شده در Threads به 21 دقیقه برای هر کاربر رسید. یک هفته بعد، میانگین زمانی که هر کاربر در ایالات متحده با این پلتفرم درگیر شد به بیش از 6 دقیقه کاهش یافت.
حتی با وجود اینکه بسیاری از کاربران توییتر Threads را پس از اولین راه‌اندازی امتحان می‌کردند، در روزهایی که Threads بیشترین علاقه را داشت، میانگین تعداد کاربران روزانه برای برنامه اندروید توییتر بدون تغییر بود. زمان استفاده از این برنامه در آن روزها 4.3 درصد کاهش یافته بود، اما همچنان بیش از 25 دقیقه بود. این بدان معناست که حتی در روزهای خوب Threads، در حالی که افراد کمتری در اندروید از توییتر استفاده می‌کردند، آنهایی که از توییتر استفاده می‌کردند هنوز زمان زیادی را در برنامه صرف می‌کردند.
Threads به طور خلاصه سهم بزرگی از کاربران فعال روزانه توییتر در سراسر جهان را در اندروید جذب می کند - تنها در یک هفته، تعداد کاربران فعال روزانه Threads در سراسر جهان بیش از 50٪ کاهش می یابد.

و از آنجایی که کاربران اینستاگرام کسانی هستند که برای Threads ثبت نام می کنند، این امر به خوبی برای نرخ حفظ کاربر در آینده برای Threads رقیب تازه کار است. به یاد داشته باشید، برای عضویت در Threads، باید یک حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید. و اگر حساب Threads خود را حذف کنید، باید اکانت اینستاگرام متصل را حذف کنید. به نظر می رسد که کاربران Threads انگیزه خوبی برای مشترک ماندن در این پلتفرم دارند.