به نمایندگان T-Mobile هشدار داده می شود که مطالبی که به صورت آنلاین ارسال می کنند می تواند به قیمت شغل آنها تمام شود

معمولاً ما به شما در مورد چیزهای مبهمی که بر مشتریان تأثیر می گذارد می گوییم تی موبایل، AT&T و Verizon. در طول نوشتن این داستان ها، من با بسیاری صحبت کرده ام تی موبایل نمایندگانی که از رفتار کارمند همکار خود راضی نیستند و نمی توانند اهداف عملکرد ماهانه ای را که انتظار می رود با آنها مطابقت داشته باشند یا شکست دهند، بدون افزودن برخی لوازم جانبی یا خطوط به حساب مشتری بدون اطلاع او، راضی نیستند.
امروز، ما یک هشدار داریم اما این بار به نمایندگان T-Mobile است از پوستر Reddit اخطار هدف گرفته شده است تی موبایل کارمندانی که از رسانه های اجتماعی برای فهرست کردن شکایات خود با اپراتور استفاده می کنند. این اخطار می‌گوید که کت و شلوارهایی که مجموعه‌های شرکتی را تشکیل می‌دهند، کارمندانی را که کد می‌فرستند، در مورد تبلیغات اولیه پست می‌کنند و چیزهای منفی درباره شرکت در اینترنت منتشر می‌کنند، ردیابی می‌کنند. ما مطمئناً تعداد زیادی از پست‌ها را در انتقاد از این شرکت دیده‌ایم، از جمله یکی از پست‌های قبلی تی موبایل نماینده ای که هشدار خود را به کارمندان فعلی حذف کرد.

یکی از نمایندگان اشاره کرد که جان فریر، رئیس جمهور تی موبایل‘s US Consumer Group اخیراً نوعی تماس کنفرانسی با کارمندان داشت. بنا به گزارش ها، فریر وقتی شنید که برخی از نمایندگان از فروشگاه های متعلق به شرکت ها به عنوان “کور لایت” یاد می کنند، “عصبانی شد”. من مطمئن نیستم که آیا این نوعی اشاره به Coors Light است یا نه، اما اجازه دهید بگوییم که فریر، که قدرت زیادی در شرکت دارد، از شنیدن این موضوع خوشحال نشد.

یک پست در Reddit این ادعا را دارد تی موبایل کارمندان باید مراقب باشند که چه پست می کنند و چه می گویند. ظاهراً مدیران این شرکت هر روز پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بررسی می کنند. بر اساس برخی از نظرات، به نظر می رسد که اگر چیزی اشتباه تایپ کنید، می توانید شغل خود را از دست بدهید. در یکی از پست‌ها چند پیشنهاد برای کسانی که احساس می‌کنند نیاز به صحبت آزادانه در مورد محیط کاری خود دارند فهرست شده است:

  • اگر سابقه طولانی در ایجاد چنین پست هایی دارید، از یک حساب کاربری دور ریختنی استفاده کنید.
  • مستقیماً اطلاعات محرمانه و اختصاصی را درز نکنید.
  • عکس‌هایی که از فروشگاه شما گرفته می‌شود، مهم نیست زیرا به راحتی قابل ردیابی هستند.

به جای تلاش برای پیشگیری تی موبایل کارمندان از ارسال تجربیات خود در ارائه دهنده بی سیم، شاید شرکت باید به چیزهایی که من از آنها می شنوم نگاه کند. تی موبایل مشتریان آنها از اینکه نمی توانند یک گوشی را بدون اضافه کردن لوازم جانبی به خرید بخرند ناراحت هستند. آنها همچنین احساس می کنند خدمات مشتری که قبلاً از شرکت حامل دریافت می کردند از بین رفته است. و در حالی که برخی از این مشتریان از قیمتی که برای خدمات بی سیم می پردازند راضی هستند، آنها مجموعه اجرایی را برای آنچه که به عنوان تمرکز بر سرمایه گذاران در آن می دانند، فراخوانی کرده اند. تی موبایل سهام به جای تمرکز بر تی موبایلمشتریان

منبع: https://www.phonearena.com/news/t-mobile-employees-social-media-posts-could-get-them-fired_id164735