یکی از نمایندگان اشاره کرد که جان فریر، رئیس جمهور تی موبایل‘s US Consumer Group اخیراً نوعی تماس کنفرانسی با کارمندان داشت. بنا به گزارش ها، فریر وقتی شنید که برخی از نمایندگان از فروشگاه های متعلق به شرکت ها به عنوان “کور لایت” یاد می کنند، “عصبانی شد”. من مطمئن نیستم که آیا این نوعی اشاره به Coors Light است یا نه، اما اجازه دهید بگوییم که فریر، که قدرت زیادی در شرکت دارد، از شنیدن این موضوع خوشحال نشد.
گفته می شود مدیران T-Mobile هر روز در حال مرور پلتفرم های رسانه های اجتماعی هستند و به دنبال پست های منفی در مورد این اپراتور هستند. | اعتبار تصویر-T-Mobile
یک پست در Reddit این ادعا را دارد تی موبایل کارمندان باید مراقب باشند که چه پست می کنند و چه می گویند. ظاهراً مدیران این شرکت هر روز پلتفرم های رسانه های اجتماعی را بررسی می کنند. بر اساس برخی از نظرات، به نظر می رسد که اگر چیزی اشتباه تایپ کنید، می توانید شغل خود را از دست بدهید. در یکی از پستها چند پیشنهاد برای کسانی که احساس میکنند نیاز به صحبت آزادانه در مورد محیط کاری خود دارند فهرست شده است:
- اگر سابقه طولانی در ایجاد چنین پست هایی دارید، از یک حساب کاربری دور ریختنی استفاده کنید.
- مستقیماً اطلاعات محرمانه و اختصاصی را درز نکنید.
- عکسهایی که از فروشگاه شما گرفته میشود، مهم نیست زیرا به راحتی قابل ردیابی هستند.
به جای تلاش برای پیشگیری تی موبایل کارمندان از ارسال تجربیات خود در ارائه دهنده بی سیم، شاید شرکت باید به چیزهایی که من از آنها می شنوم نگاه کند. تی موبایل مشتریان آنها از اینکه نمی توانند یک گوشی را بدون اضافه کردن لوازم جانبی به خرید بخرند ناراحت هستند. آنها همچنین احساس می کنند خدمات مشتری که قبلاً از شرکت حامل دریافت می کردند از بین رفته است. و در حالی که برخی از این مشتریان از قیمتی که برای خدمات بی سیم می پردازند راضی هستند، آنها مجموعه اجرایی را برای آنچه که به عنوان تمرکز بر سرمایه گذاران در آن می دانند، فراخوانی کرده اند. تی موبایل سهام به جای تمرکز بر تی موبایلمشتریان
منبع: https://www.phonearena.com/news/t-mobile-employees-social-media-posts-could-get-them-fired_id164735