برخی از اپراتورهای ایالات متحده در آزمایش سیستم هشدار اضطراری در اوایل این ماه مشکلاتی داشتند

هنگامی که دولت هشدار آزمایشی سراسری خود را در 4 اکتبر اجرا کرد، شرکت‌های حامل متوجه برخی مشکلات شدند

مطابق نورخوانی، که در بایگانی در FCCAT&T نوشت: “بیش از 99.3٪ از پاسخ دهندگان نسخه انگلیسی هشدار را دریافت و بررسی کردند. 85٪ از پاسخ دهندگان هشدار را در عرض 1 دقیقه یا کمتر دریافت کردند و بررسی کردند. و 90٪ از پاسخ دهندگان هشدار را در عرض 3 دقیقه دریافت کردند و بررسی کردند. کمتر.” قطع فیبر در تگزاس بر اتصال به 30 سایت سلولی تأثیر گذاشت.

AT&T 1000 کارمند داشت که در یک نظرسنجی داوطلبانه درباره آزمایش هشدار سراسری شرکت کردند.

یک ویژگی خوب که FCC به آن نیاز دارد، اپراتورها را مجبور می‌کند تا نقشه‌هایی را در پیام‌های هشدار اضطراری بی‌سیم (WEA) بگنجانند که موقعیت گیرنده هشدار را در مقایسه با مکانی که اضطراری در آن اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد. جسیکا روزنورسل، رئیس FCC، گفت که اگرچه سیستم WEA برای اپراتورهای شبکه داوطلبانه است، اما باید اجباری باشد.

هنگامی که دولت هشدار آزمایشی سراسری خود را در 4 اکتبر اجرا کرد، شرکت‌های مخابراتی مشکلاتی را کشف کردند - برخی از شرکت‌های مخابراتی ایالات متحده در آزمایش سیستم هشدار اضطراری در اوایل این ماه مشکلاتی داشتند.

FCC از کنگره می خواهد که اپراتورهای بی سیم را مجبور کند که هشدارهای سراسری را ارسال کنند

در بیشتر موارد، چهار ارائه‌دهنده بی‌سیم گفتند که در طول آزمایش همه چیز طبق انتظار پیش رفت، به جز برخی از قطع‌های فیبر که دریافت هشدار را در برخی مناطق به تاخیر انداخت. این چهار نفر همچنین خاطرنشان کردند که برخی از دستگاه‌های اندرویدی در دریافت آزمایش با مشکلاتی مواجه بودند. شرکت های حمل و نقل بررسی های خود را پس از آزمایش انجام دادند. به عنوان مثال، AT&T 1000 کارمند داشت که در یک نظرسنجی داوطلبانه شرکت کردند تا مشخص شود که آیا مشترکین آن آزمون را به موقع دریافت کرده اند یا خیر.

منبع: https://www.phonearena.com/news/carriers-discuss-issues-with-emergency-alert-system-test_id151819