تقریباً در زمانی از سال است که اپل به طور سنتی تبلیغات تعطیلات خود را برای تلویزیون منتشر می کند. شاید یکی از محبوبترین تبلیغات تعطیلات اپل به نام «سوءدرستود» (Sunderstood) برای اولین بار در فصل تعطیلات 2013 در تلویزیون نمایش داده شد. در آن سال، صحبت های زیادی در مورد اعتیاد به گوشی های هوشمند وجود داشت و تبلیغ اپل حول محور پسر نوجوانی بود که آیفون داشت.
آن کودک به همراه بقیه اعضای خانواده برای کریسمس به دیدن پدربزرگ و مادربزرگش می رفت، اما به نظر می رسید بیش از حد به آیفون خود وابسته است و به نظر می رسید که خانواده اش را نادیده می گیرد. سپس، از ناکجاآباد، او خانواده را دور دستگاه تلویزیون جمع می کند و در نهایت می بینیم که چرا پسر جوان اینقدر روی استفاده از تلفن خود متمرکز شده بود. او پس از وصل کردن آیفون خود به تلویزیون، ویدیوی خانواده ای را که در حال ضبط بود برای آنها پخش می کند. تمام خانواده آن را دوست دارند و بچه که پنج دقیقه قبل به مدرسه نظامی می رفت، پدرش را در آغوش می گیرد.
با تست شنوایی، می توانید بینش هایی در مورد شنوایی خود بیاموزید. حتی اگر متوجه مشکلی نشدید، می توانید متوجه شوید که آیا فرکانس های خاصی را از دست داده اید یا خیر. اگر اینطور است، میتوانید تنظیمات AirPods Pro 2 خود را برای شنیدن صدای پیشرفته در تماسهای تلفنی و رسانه تنظیم کنید. AirPods Pro 2 اکنون یک سمعک بالینی در نظر گرفته می شود. با یادگیری ماشینی، می توان تنظیمات بلادرنگ را در طول روز انجام داد.
AirPods Pro 2 همچنین دارای محافظ شنوایی برای محافظت از گوش شما در برابر صداهای بلند است. به گفته اپل، حتی در یک کنسرت راک، “کمپرسور چند باند با دامنه دینامیکی بالا بهبود یافته به محافظت از شنوایی شما کمک می کند و در عین حال صدای موسیقی طبیعی و پر جنب و جوش را حفظ می کند.”
اگر فردی را می شناسید که از کم شنوایی کمتر از شدت رنج می برد، AirPods Pro 2 می تواند بازی را تغییر دهد. اگر هنوز خرید تعطیلات خود را کامل نکرده اید، ممکن است به این شخص برای تعطیلات هدیه دهید.
منبع: https://www.phonearena.com/news/apple-pulls-your-heartstrings-in-new-ad_id165314